اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیش از ۷۰۰ گرم طلای بدون کد در خوزستان توقیف شد

مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف بیش از ۷۰۰ گرم طلای بدون کد و مغایر با استاندارد در سطح این استان خبر داد.

به گزارش اداره کل استاندارد خوزستان، رضا دهدشتی زاده اظهار کرد: در آبان ماه امسال کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای استانداردسازی مصنوعات طلا و فلزات گران‌بها، بالغ‌بر ۷۰۰ گرم طلای بدون کد و مغایر با استاندارد را در سطح استان خوزستان توقیف و مهروموم کردند.

وی گفت: از جمله این محصولات می‌توان به سرویس، آویز، دستبند، گردنبند، انگشتر، حلقه، النگو و زنجیر طلا اشاره کرد که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از برخی مراکز تولید و عرضه صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد خوزستان اظهار کرد: کالاهای مذکور به علت نداشتن کد سازنده و علامت استاندارد و یا جعل نشان استاندارد از بازار جمع‌آوری و توقیف شده‌اند.

دهدشتی زاده افزود: این کالاها از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق تبصره چهارم ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران چنانچه در مرحله تمرکز، توزیع و فروش آنها انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب شده و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل در میان بگذارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد