اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی:

«پرنسس» برندی که بر محصولات جواهر می نشیند

سایت طلا: طی سال های اخیر تولیدکنندگان زیادی با تولید طلا و جواهرات فاخر خود را در فهرست جواهرسازان به نام افزوده اند، یکی از این جواهرسازان "داورزنی" صاحب برند "پرنسس" است.

شهرام ( صادق ) داورزنی متولد سال 1352 و از سال 1377 وارد حرفه و صنف طلاو جواهر شده است، و از سال 1382 به صورت تخصصی وارد حوزه جواهرات شده که در این سال ها به تولید انواع محصولات جواهر پرداخته است و برند «پرنسس» را برای کارهای خود انتخاب کرده است.

وی خدا را شاکر است و عنوان می کند؛ اگر که به اینجا رسیده ام همه اش لطف پرودگار بوده و خداوند متعال همیشه و همه جا رحمت بیکرانش شامل حالم کرده است.

این تولید کننده در گفتگو با سایت طلا در مورد نوع تولید و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید می گوید: ما بر اساس تحقیقات بازار و نیاز سنجی از مغازه دارانی که از تهران و شهرستان های مختلف که همگی از مشتریان مان هستند، و با توجه به نیاز شان به تولید محصولاتی از قبیل سرویس جواهر، نیم ست جواهر، انگشتر تک جواهر، حلقه ست جواهر به شرح ذیل می پردازیم، و ابتدا به کارخانه های معتبر و باکیفیت که زیر نظر و مورد تأیید اتحادیه طلا و جواهر باشند کار پایه ی طلا را سفارش داده، سپس برلیان و جواهرات مورد نیاز را آماده می کنیم.

وی می افزاید: در این مرحله کارهای پایه تولید شده و جواهرات، تحویل مخراجکاران زبده و مجرب می گردد، و در آخرین مرحله پس از اتمام مخراجکاری، کار تولید شده به آبکاری رفته و سپس محصول باکیفیت آیده آل و عالی به تولید نهائی رسیده و قابل عرضه به مشتریان ارجمند جواهری پرنسس می باشد.

داورزنی با معرفی وب سایت و خدماتی که در وب سایت قرار می دهد عنوان می کند: با توجه به حجم گسترده و تنوع محصولات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گرانقدر جواهری پرنسس، تصمیم به طراحی و راه اندازی یک وب سایت به نام www.prancessjewellery.com گرفته و کلیه ی کارهای تولیدی اعم از: سرویس جواهر ، نیم ست جواهر ، انگشتر تک جواهر ، حلقه ست جواهر را در آن نمایش می دهیم. بدین شرح مشتریان بدون حضور در جواهری پرنسس تمامی محصولات و تولیدات را مشاهده و امکان سفارش را دارند.

وی در مورد هدف راه اندازی و طراحی وب سایت این مجموعه می گوید: اهداف ما از طراحی وب سایت، ارتباط بهتر و مطلوب تر با مشتریان ، جذب مشتریان بیشتر و معرفی خود و تولیدات در وب سایت جواهری پرنسس می باشد و با این اتفاق در سطح وسیع تر خدماتی مطلوب تر انجام می پذیرد.

این فعال بازار طلا درباره خدمات خاصی که در وب سایت به مخاطبین خود ارائه می دهد عنوان می کند: از هدف های ما در درجه ی اول مشتری مداری است که کار خوب و با کیفیت تقدیم مشتریان شود. لازم به ذکر است که مشتریانی که از طریق وب سایت به ثبت سفارش بپردازند از 15% تخفیف ویژه بهره مند خواهند شد.

داورزنی اهداف خود در آینده را بلند می داند و ادامه می دهد: هدف ما مشتری مداری و رضایت همیشگی مشتریان مان است و امید است به خواست خدا روز به روز به کیفیت کارهای جواهری پرنسس افزوده شود و به بازاری ایده آل برسیم.

وی اعتماد مشتریان را بسیار مهم دانسته و خاطرنشان می کند: همانطور که گفته شد به مشتریانی که از طریق وب سایت جواهری پرنسس به ثبت سفارش بپردازند، 15% تخفیف شامل شان می گردد و سعی شده است که گفته ها با اعمالمان مطابقت داشته باشد که همان صداقت کاری و وجدان کاری است که با کمک پروردگار به آن برسیم و خود این صداقت کاری باعث جذب مشتری می شود؛ در کار جواهرات صداقت کاری از اوجب واجبات است.

این تولید کننده با اعلام حضور در شبکه های اجتماعی از فعالیت با آیدی javaheri.prancess در اینستاگرام خبر می دهد و امیدوار است تا 10 سال آینده با تعامل دولت و صنف طلا و جواهر شاهد شکوفایی و رشد این صنعت باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد