اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرقت ناکام از یک طلافروشی در مشهد / پتک هم به کار سارقان نیامد

سایت طلا: شب گذشته سارقان مسلح با حمله به یک طلافروشی در شهر مشهد به درب بسته ی تجهیزات ایمنی این مغازه برخورد کرده و پس از نا امیدی پا به فرار گذاشتند.

به گزارش سایت طلا، سه شنبه شب سارقان مسلح به یک طلا فروشی در خیابان التیمور مشهد حمله کردند، و پس از ناکامی در سرقت از این طلافروشی از محل حادثه گریختند.

در این حادثه مهاجمان ابتدا با پتک به شیشه طلافروشی حمله کردند، ولی به دلیل مقاوم بودن شیشه و شکسته نشدن، با اسلحه به آن شلیک کردند که نهایتاً با ناامید شدن از شکسته شدن شیشه طلافروشی به دلیل ضدگلوله بودن سارقان پا به فرار می گذارند.

باقر معبودی نژاد رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با سایت طلا، ضمن تأیید این خبر گفت: سارقان سه نفر بودند که حوالی ساعت 20 شب گذشته با پتک به ویترین یک طلافروشی حمله می کنند، که به علت رعایت نکات ایمنی در این طلافروشی و ضد گلوله بودن آن، شیشه مغازه ریخته نشده و حتی با شلیک گلوله هم شیشه این مغازه مانع سرقت مصنوعات طلا می گردد، و با به صدا درآمدن آژیر مغازه و حضور همسایگان این سارقان با خودرو از محل متواری می شوند.

وی افزود: در حین فرار این سارقان به شیشه های دیگر طلافروشان با اسلحه شلیک می کنند؛ که خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نمی رسد و هیچ طلایی به سرقت نمی رود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهر مشهد، با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمینی در جلوگیری سرقت از طلافروشی ها گفت: با این که سارقان مسلح بودند، با ایمن بودن این طلافروشی آسیبی به همکاران ما نرسید، و توصیه ما به همه همکاران این است که مسائل ایمنی و پیشگیری را جدی بگیرند.

معبودی نژاد ضمن بیان شدت یافتن بازرسی ها از طلافروشان سطح شهر مشهد برای انجام نکات ایمنی در مغازه ها تصریح کرد: برای طلافروشان سه مورد، "شیشه های ضدگلوله"، "دوربین های مداربسته"، و "دربهای تحت کنترل مغازه دار" از اهمیت ویژه ای در جلوگیری از سرقت برخوردار هستند.

شایان ذکر است طی چند ماه گذشته در شهر مشهد سه سرقت مسلحانه از طلافروشان صورت گرفته که منجر به قتل دو نفر از اهالی صنف طلا و جواهر این شهر شده است، و تمامی سارقان این حوادث توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد