اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا منتشر شد؛

اکثر مقام های فدرال رزرو از افزایش نرخ بهره حمایت می کنند

سایت طلا : انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که اکثر مقام های بانک مرکزی این کشور از افزایش نرخ بهره برای نخستین بار در 9 سال اخیر حمایت می کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا که شب گذشته منتشر شد نشان می دهد که اکثر شرکت کنندگان در این نشست بر این باورند که شرایط برای آغاز افزایش نرخ بهره آمریکا احتمالا تا نشست دسامبر به طور کامل فراهم خواهد شد و فدرال رزرو می تواند روند افزایش نرخ بهره را آغاز کند.

بر اساس این گزارش مقام های فدرال رزرو آمریکا برای نخستین بار در نشست اکتبر رسما اعلام کرده اند که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر وجود دارد. آخرین نشست فدرال رزرو در سال 2015 قرار است در روزهای 15 و 16 دسامبر برگزار شود.

البته این مساله بدان معنا نخواهد بود که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به صورت خودکار اتفاق خواهد افتاد. ولی تنها انتشار آمارهای بسیار ضعیف اقتصادی در آمریکا می تواند مانع بزرگی برای افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر باشد.

انتشار آمارهای امیدوار کننده در خصوص وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در ماه های اخیر موجب شده تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر بیشتر شود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد