اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد بانک ای ان زد استرالیا:

روند افزایشی قیمت طلا چندان دوام نخواهد داشت

سایت طلا : در حالی که روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از حملات تروریستی 22 آبان پاریس بار دیگر آغاز شده است برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا کوتاه مدت و موقتی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی هشدار می دهند که هرگونه افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی موقتی و زودگذر خواهد بود و علت اصلی این افزایش تاثیرات روانی ناشی از حملات تروریستی پاریس است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا هفته گذشته نیز برای چهارمین هفته متوالی با کاهش 0.5 درصدی روبرو شد و روز پنج شنبه به کمتر از 1074 دلار رسید که این پایین ترین رقم از فوریه 2010 میلادی به شمار می رود.

در بدترین حادثه تروریستی اروپا در ده سال گذشته بیش از 129 نفر جان خود را در حملات پاریس از دست دادند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی مهمترین عامل موثر بر روند نوسانات قیمت طلا در بلندمدت همچنان گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو خواهد بود.

ویکتور تیان پیریا تحلیلگر ای ان زد بانک استرالیا تاکید کرد: اتفاقات پاریس عامل اصلی افزایش قیمت طلا بوده ولی در نهایت فکر نمی کنم روند صعودی قیمت طلا ادامه دار باشد.

سرمایه گذاران بین المللی معتقدند احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بیش از 66 درصد است.

انتهای پیام/

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد