اونس طلا2344.94
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نمایشگاه طلا و جواهر کیش به کار خود پایان داد/ نمایشگاه سال بعد هم برگزار می شود

سایت طلا : اولین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش روز گذشته پس از 4 روز برگزاری به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت طلا، چراغهای نخستین نمایشگاه طلا و جواهر کیش شب گذشته خاموش شد، تا با ثبت عملکردی مثبت، مسئولین این نمایشگاه به برگزاری دومین دوره آن بیاندیشند.

در نمایشگاه امسال طلا و جواهر کیش 47 شرکت کننده حضور داشتند، که در فضایی حدود 2 هزار مترمربع و با حضور شرکتهای خارجی و داخلی آغازگر رویدادی طلایی در این جزیره زیبا باشد.

"محمود بندرچی" مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن و مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با سایت طلا، با اعلام جدید بودن رویداد نمایشگاه اول طلا و جواهر در کیش گفت: برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در کیش سالها شدیداً احساس می شد، ولی کسی جسارت و همت برگزاری آن را نداشت و ما این کار را انجام دادیم.

وی با اشاره به مناسب بودن کیش برای سرمایه گزاری در صنعت طلا و جواهر اظهار داشت: دراین دوره از نمایشگاه حدود 10هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که بالغ بر 40 درصد آنان تولیدکنندگان و اهالی صنف طلا و جواهر، و 60 درصد از ایشان بازدیدکنندگان عام بودند.

بندرچی با اعلام رضایت از برگزاری نخستین نمایشگاه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکتها حق فروش داشتند، و حضور شرکتهای خارجی در آن موجب ارزیابی تولیدکنندگان داخلی برای بررسی نقاط ضعف و قوت مصنوعات خود بود.

مسئول برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش با اعلام شعار این شرکت با محوریت «کیفیت» افزود: این مجموعه با برنامه ریزی و بررسی اولین نمایشگاه طلا و جواهر، نمایشگاه سال بعد را با قوت و کیفیت بالاتری برگزار خواهد کرد، و با شرکت تولیدکنندگانی که در نمایشگاه امسال حاضر نبودند، مسلماً دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در سطح بالاتری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه گزاری برای برگزاری نمایشگاه کیش در سالهای بعد، در گفتگو با سایت طلا تصریح کرد: مسلماً شرکت ها و مجموعه هایی که در برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش ما را حمایت کردند، در دوره های بعدی از تسهیلات و تخفیفات ویژه ای برای حضور برخوردار خواهند شد.

بندرچی در خاتمه از همه شرکت کنندگان و حامیان این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد، و با ابراز امیدواری برای برگزاری بهتر نمایشگاه طلا و جواهر کیش در سالهای آتی، از غرفه داران نمایشگاه امسال خواست تا برای رشد سطح کیفیی این نمایشگاه نقاط ضعف و قوت آن را به مدیریت این شرکت انعکاس دهند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد