اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه کارشناسان اقتصادی برای فروش ذخایر طلا در سطح 1115 تا 1120 دلاری

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنند که بهترین زمان برای فروش ذخایر طلا زمانی است که قیمت هر اونس طلا به بیش از 1115 تا 1120 دلار افزایش یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر رسیده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته جاری تاکنون با افت 3 درصدی روبرو شده که این میزان کاهش از ماه جولای بی سابقه بوده است. انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه اکتبر تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به پایین ترین سطح در 6 هفته اخیر رسیده است. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی شکسته شدن سطح حمایتی 1140 دلاری تاثیر زیادی بر افت شدید قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است.

به نظر می رسد بهترین زمان برای فروش ذخایر طلا وقتی است که قیمت به بیش از 1115 تا 1120 دلار افزایش یابد. سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت ابتدا 1100 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت به کمتر از 1095 و سپس 1077 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز ابتدا 1120 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به بیش از 1138 دلار خواهد رسید.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد