اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرقت جواهرات با کمک آنتن

مرد خونسرد که براحتی به سرقت از یک طلافروشی دست زده است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز سوم شهریورماه سال جاری مرد جواهرفروش در خیابان ستارخان درحالی که آشفته بود با مأموران کلانتری 118 ستارخان تماس گرفت و ادعا کرد مقداری از طلا و جواهرات مغازه‌اش توسط مردی ناشناس به سرقت رفته است.

وقتی مشخص شد دزد خونسرد از روش کش‌روی استفاده کرده است با دستور بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 تهران، تیمی از پایگاه دوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

مرد جواهرفروش به کارآگاهان گفت: ساعت 16:40 داخل مغازه مشغول به کار بودم که مردی 50 ساله وارد شد و از من خواست تا قطعه‌ای طلا از ویترین مغازه آورده و به او نشان دهم؛ آن مرد پس از مدتی صحبت بر سر قیمت خرید طلا، سرانجام بدون آنکه خریدی انجام دهد از مغازه خارج شد.

در پایان روز و در زمان جمع کردن طلاهای داخل مغازه، متوجه سرقت چند تکه از طلاهای مغازه شدم، بلافاصله به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته داخل مغازه پرداخته و متوجه شدم همان مرد خونسرد دقیقاً از پشت سر من و با یک آنتن اقدام به سرقت چند رشته از طلاها کرده است.

کارآگاهان پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته درحالی که هیچ عکسی از دزد خونسرد در آلبوم مجرمان قدیمی به‌دست نیاورده بودند تصاویر این تبهکار در طلافروشی را تنها سرنخ خود دانستند.

از این رو، بازپرس پرونده خواست تا این تصاویر انتشار یابد و کسانی که اطلاعاتی از مشخصات دزد کش‌رو دارند و می‌دانند خانه‌اش کجا است برای دستگیری وی با شماره 21869044 پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد