اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت نفت در معاملات امروز 21 سنت افزایش یافت و به 48 دلار و 20 سنت در هر بشکه رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که کند شدن چشم انداز تقاضا این سیگنال را ارسال کرده که فزونی عرضه برای ماه ها ادامه خواهد داشت و این مسئله موجب شده تا دلالان نفتی امید کمتری به افزایش قیمت ها داشته باشند، قیمت نفت امروز در حد ضعیفی باقی ماند.


بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 26 سنت افزایش به 44 دلار 86 سنت رسید، اما بیش از 12 درصد پایین تر از بالاترین رقم ماه اکتبر بود.


قیمت نفت برنت نیز 21 سنت افزایش یافت و به 48 دلار و 20 سنت رسید که بیش از 11 درصد کمتر از بالاترین رقم ثبت شده در ماه جاری بود.


موسسه گلدمن ساکس اعلام کرد، در حالی که ظرفیت مخازن ذخیره فرآورده های نفتی نزدیک پر شدن است، قیمت نفت ممکن است به شدت کاهش یابد.


موسسه ای ان زد نیز اعلام کرد انتظار دارد قیمت ها در ماه های باقیمانده امسال نیز به دلیل کند شدن تقاضا پایین باقی بماند.


در قسمت تقاضا، انرژی اسپکتس اعلام کرد «پیش بینی می کند که تقاضای جهانی نفت در سه ماهه پایانی 201% به میزانی قابل توجه، یعنی 800 هزار بشکه در روز کاهش یابدکه این کندترین سرعت رشد تقاضا در 5 دوره سه ماهه اخیر خواهد بود.»


انرژی اسپکتس همچنین اعلام کرد، مازاد عرضه فعلی در بازار در حال سرریز شدن به بازار فرآورده های نفتی است و حجم ذخیره فرآورده های نفتی در سه ماهه سوم امسال 600 هزار بشکه در روز افزایش یافته است. افزایش حجم ذخایر و پیش بینی زمستانی نه چندان سرد در اروپاو آمریکای شمالی در نتیجه پدیده ال نینو احتمالا منجر به کاهش تولید پالایشگاه ها و پایین آمدن استفاده از نفت خام خواهد شد.


مدیر آژانس بین المللی انرژی روز دوشنبه گفت، به دلیل قیمت پایین نفت، احتمالا سرمایه گذاری در این بخش پس از کاهش بیش از 20 درصدی سال جاری، در سال آینده نیز کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد