اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تازه ترین گزارش رسمی نشان داد :

روسیه ذخایر طلای خود را به 1353 تن افزایش داد

سایت طلا : جدیدترین گزارش رسمی بانک مرکزی روسیه نشان می دهد که میزان ذخایر طلای این کشور تا پایان سپتامبر با 34.2 تن افزایش به بیش از 1353 تن رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سیکینگ آلفا ؛ ذخایر طلای روسیه در ادامه روند صعودی خود در ماه های گذشته، طی ماه سپتامبر نیز با افزایش 34.2 تن روبرو شده و به 1353 تن رسیده است.

بر اساس این گزارش روسیه هم اکنون 13 درصد ذخایر ارزی خود را با طلا نگهداری می کند. این دومین رکورد خرید طلا از سوی بانک مرکزی روسیه در 6 سال اخیر به شمار می رود. روسیه قصد دارد وابستگی ارزی خود به دلار آمریکا را کاهش دهد. افزایش ذخایر طلا سیاست اصلی روسیه برای مقابله با تحریم های غرب و کاهش قیمت جهانی نفت است.

این برای هفتمین ماه متوالی است که روسیه ذخایر طلای خود را افزایش داده است. روسیه همچنان ششمین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد. چین نیز طی ماه گذشته 15 تن به ذخایر طلای خود افزوده و این رقم را به 1708 تن رسانده است. چین کمتر از 2 درصد ذخایر ارزی 3500 میلیارد دلاری خود را با طلا نگهداری می کند.

آمریکا با 8133 تن ذخایر طلا بیش از 72 درصد ذخایر ارزی را به طلا تبدیل کرده است. آلمان نیز با 3381 تن ذخایر طلا 66.8 درصد ذخایر ارزی را به طلا تبدیل کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد