اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کامرز بانک آلمان خبر داد :

میانگین قیمت طلا در سه ماه پایانی امسال به 1150 دلار می رسد

سایت طلا : کامرز بانک آلمان در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه پایانی 2015 میلادی به 1150 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، کامرز بانک آلمان اعلام کرده است که قیمت جهانی طلا تا شش ماه نخست 2016 میلادی به بیش از 1200 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش کامرز بانک افزود: روند باثبات افزایش قیمت طلا تا زمانی که نگرانی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا از بین نرود، آغاز نخواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا که از سال 2006 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده، ظاهرا قصد دارد نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش دهد و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت طلا داشته است.

قیمت طلا هفته گذشته تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به تاخیر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره به بالاترین سطح خود در 4 ماه اخیر رسید.

کامرز بانک افزود: تا زمانی که سایه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو روی بازار وجود دارد، نمی توان نسبت به روند صعودی پایدار قیمت طلا چندان خوش بین بود.

اگر آمارهای اقتصادی آمریکا نیز نشانگر بهبود اوضاع این کشور باشد این مساله احتمال افزایش نرخ بهره تا پایان امسال را تقویت خواهد کرد و این به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

گزارش سایت طلا حاکیست، این بانک آلمانی همچنین پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره نیز در سه ماه پایانی امسال به 16 دلار خواهد رسید و این رقم در شش ماه نخست سال آینده نیز به بیش از 16.50 دلار خواهد رسید.

به اعتقاد تحلیلگران کامرز بانک آلمان، اوضاع اقتصادی چین و وضعیت شاخص سهام در بازارهای بین المللی نیز می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد. فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر به خاطر نگرانی از وضعیت نوسانات شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی و اوضاع اقتصادی چین، نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

به نظر می رسد نوسانات نرخ تورم آمریکا در کوتاه مدت نیز می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره داشته باشد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد