اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل پایگاه اینترنتی اینوست اورینتل نشان داد

روسیه تا 20 سال آینده با کمبود طلا و سایر کالاهای راهبردی معدنی روبرو خواهد شد

سایت طلا : نتیجه تجزیه و تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که به دلیل کاهش سرمایه گذاری در بخش اکتشاف معادن روسیه طی سال های اخیر، این کشور تا 20 سال آینده با کمبود طلا و برخی کالاهای راهبردی معدنی دیگر روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوست اورینتل ، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که رشد تولید طلای روسیه به 350 تن در سال طی سال های اخیر موجب شده تا ذخایر طلای این کشور تا سال 2035 میلادی با افت شدیدی روبرو شود و با توجه به عدم سرمایه گذاری لازم برای اکتشاف ذخایر جدید، روسیه با کمبود طلا طی 20 سال آینده روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش علت اصلی این مساله عدم توجه کافی به زمینه های فنی تولید طلا در روسیه است و همین طور بحران اقتصادی اخیر در این کشور که مانع از سرمایه گذاری کافی در بخش اکتشاف معادن شده است.

در زمینه روش های تولید نیز ضعف فناوری و عدم دسترسی به فناوری های جدید و پیشرفته موجب از دست رفتن 27 درصدی طلا در روند تولید می شود.

تا ابتدای سال 2014 میلادی بیش از 5935 معدن طلا در روسیه فعال بوده و کل ذخایر طلای این معادن 12900 تن برآورد شده است. در طول سال های 1991 تا 2014 میلادی، تولید و استخراج طلا در روسیه گل سر سبد فعالیت های معدنی به شمار می رفته است.

دولت روسیه نیز نسبت به مشکلات صنعت طلا و تولید معدنی آگاهی دارد و یکی از مهمترین اقداماتی را که می تواند برای برون رفت از وضعیت کنونی انجام دهد، جلب سرمایه گذاری های خارجی است.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد