اونس طلا2297.26
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000
اینوستینگ خبر داد:

قیمت طلا تحت تاثیر آمارهای اقتصادی مختلف و گمانه زنی نسبت به نرخ بهره آمریکا قرار خواهد داشت

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ از وضعیت بازار طلا نشان می دهد که قیمت این فلز زرد در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای مختلف اقتصادی در کشورهای مهم و همچنین گمانه زنی های مربوط به وضعیت نرخ بهره آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افزایش 27.70 دلاری معادل 2.36 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا هفته گذشته برای لحظاتی به بیش از 1191 دلار رسید که این بالاترین رکورد از 22 ژوئن به شمار می رود.

هنوز اختلاف نظرهای زیادی در خصوص زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا وجود دارد. فدرال رزرو در نشست اخیر خود تصمیم گرفته است تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند و تا پایان امسال نیز دو نشست دیگر برگزار خواهد کرد.

هرگونه تاخیر فدرال رزرو در افزایش نرخ بهره می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد. شاخص ارزش دلار نیز طی هفته گذشته با کاهش 0.31 درصدی روبرو شده است.

پس از انتشار آمارهای اقتصادی جدید در چین طی امروز دوشنبه که نشانگر رشد اقتصادی 6.9 درصدی این کشور در سه ماه گذشته بوده ، اظهارات لائل برینارد از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا تا پایان مبادلات امروز داشته باشد.

فردا سه شنبه آمارهای مربوط به بخش مسکن آمریکا منتشر خواهد شد و ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک و جروم پاول از دیگر مقام های فدرال رزرو در نیویورک سخنرانی خواهند کرد.

گزارش سایت طلا می افزاید، روز چهارشنبه بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را اعلام خواهد کرد و این مساله نیز می تواند تاثیر مهمی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

روز پنج شنبه نیز بانک مرکزی اروپا تصمیم خود در زمینه سیاست های پولی را اعلام خواهد کرد. ماریو دراگی نیز در کنفرانس خبری نرخ بهره بانک مرکزی اروپا را اعلام خواهد کرد. بعید به نظر می رسد که بانک مرکزی اروپا در این نشست نرخ بهره را تغییر دهد.

در همین روز گزارش مربوط به تعداد مدعیان بیکاری در آمریکا منتشر می شود. روز جمعه نیز منطقه یورو گزارش مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی و فعالیت بخش خدمات را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد