اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
معاون فدرال رزرو آمریکا:

اقتصاد آمریکا احتمالا برای افزایش نرخ بهره تا پایان امسال به اندازه کافی قوی خواهد بود

سایت طلا : معاون فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین اظهارات خود تاکید کرد: اقتصاد آمریکا احتمالا به اندازه کافی قوی خواهد بود تا نرخ بهره تا پایان امسال برای نخستین بار از سال 2006 میلادی افزایش یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا تصریح کرد: فدرال رزرو آمریکا پیش از هر گونه تصمیم گیری برای افزایش نرخ بهره، شرایط حاکم بر بازار اشتغال و تحولات بین المللی را مد نظر قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش وی افزود: در نشست سپتامبر فدرال رزرو، اکثر شرکت کنندگان بر این باور بودند که اقتصاد آمریکا احتمالا به شرایط لازم برای افزایش نرخ بهره دست خواهد یافت و احتمالا به اندازه کافی قوی خواهد بود.

استنلی فیشر گفت: فدرال رزرو به دقت تحولات مربوط به رشد اقتصادی، بازار کار و اشتغال و اوضاع اقتصاد جهانی را زیر نظر دارد. فدرال رزرو قصد دارد به هدف تعیین شده یعنی نرخ تورم 2 درصدی دست یابد.

فیشر افزود: علی رغم کاهش نرخ بیکاری به کمتر از 5.1 درصد هنوز نرخ مشارکت نیروی کار در بازار اشتغال، پایین است و بخش زیادی از نیروی کار پاره وقت به دنبال کار تمام وقت هستند. گرچه دو گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال ناامید کننده بوده ولی وضعیت کلی بازار کار و اشتغال بهبود یافته است.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد