اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه ناتیکسیس پیش بینی کرد:

میانگین قیمت طلا در سال آینده به کمتر از 990 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد: میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2016 میلادی به کمتر از 990 دلار خواهد رسید که علت اصلی آن تقویت ارزش دلار و افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، موسسه ناتیکسیس افزود: گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا مهمترین عامل نوسانات قیمت طلا در سال آینده خواهد بود.

بر اساس این گزارش اقتصاد آمریکا در حال رشد و رونق است و احتمالا این روند طی سال آینده نیز ادامه خواهد یافت. تقویت ارزش دلار و افزایش احتمالی نرخ بهره به ضرر قیمت جهانی طلا خواهد بود. ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی در ژاپن و اروپا نیز موجب خواهد شد تا ارزش یورو و ین در برابر دلار همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد.

این موسسه در ادامه افزود: تقاضای طلا از سوی بانک مرکزی چین نیز طی سال آینده کمتر از سال های قبل خواهد بود. البته تقاضای طلای هند تحت تاثیر بهبود رشد اقتصادی در سال 2016 میلادی با افزایش روبرو خواهد شد.

موسسه ناتیکسیس در خصوص تحولات قیمت طلا در سال 2017 نیز افزود: میانگین قیمت طلا در سال 2017 میلادی بار دیگر به بیش از 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.

این موسسه تاکید کرد: میانگین قیمت هر اونس نقره نیز در سال 2016 میلادی به کمتر از 12.80 دلار و در سال 2017 نیز به 13.40 دلار خواهد رسید.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد