اونس طلا2316.59
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,300,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,900,000
ربع15,000,000

تعامل سازندگان طلا و جواهر دنیا در نمایشگاه طلاو جواهر کیش / تغییر زمان نمایشگاه

سایت طلا : برگزارکننده ی نخستین نمایشگاه طلا و جواهر کیش اعلام کرد؛ نمایشگاه طلای کیش به محلی برای تعامل تولیدکنندگان و سازندگان طلا و جواهر دنیا مبدل خواهدشد.

محمود بندرچی، مسئول برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در گفتگو با سایت طلا، از برنامه ریزی این نمایشگاه از سال گذشته خبر داد و گفت: نمایشگاه طلا و جواهر کیش خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده، و این نمایشگاه در منطقه آزاد کیش باعث تعامل بین کلیه ی تولیدکنندگان و سازندگان دنیا خواهد شد.

وی با اشاره به تسهیل مقررات ورود و خروج کالا در منطقه آزاد کیش جهت برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد: در نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش؛ تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند و هند حضور دارند، و طیف گسترده ای از سازندگان داخلی نیز شرکت خواهند داشت.

بندرچی مشارکت و همدلی فعالان صنف طلا و جواهر را در تداوم این نمایشگاه بسیار مهم دانست و افزود: این نمایشگاه روی سه قشرِ " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی" و " حلقه واسط فروش و بازرگانی" برای حضور در نمایشگاه فعالیت کرده است.

مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه طلا و جواهر کیش در مورد پتانسیل کیش برای برگزاری این نمایشگاه گفت: منطقه آزاد تجاری کیش و سایت نمایشگاهی کیش پس از تهران بهترین مجموعه نمایشگاهی را داراست، و ورود و خروج کالا بدون مشکل در این جزیره صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن زمان برگزاری نمایشگاه در ایام سوگواری سالار شهیدان از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه خبر داد و یاد آورشد: در جلسه ای با مسئولان گمرک و منطقه آزاد کیش، مصوب شد نمایشگاه با یک هفته تاخیر در تاریخ 12 الی 15 آبان در "تالار شهر" در قلب جزیره کیش برگزار شود.

بندرچی در گفتگو با سایت طلا افزود: در این جلسه بحث ورود و خروج طلا و جواهر داخلی در نمایشگاه مفصل بحث شد، و تصویب شد؛ ورود طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به کیش به شرط اعلام مشخصات کامل با عکس و تفضیلات آزاد میباشد و به نسبت بار مانده نسبت به احظار اعلام شده بلامانع بوده و هیچ گونه عوارض و ارزش افزوده ای شامل آن نمی گردد.

مجری اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش؛ بین المللی بودن این نمایشگاه را از مهمترین شاخصه ها برای این رویداد طلایی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف برگزاری این نمایشگاه جذب بازدیدکننده متخصص است، و ما به دنبال بازدیدکننده عام نیستیم. واقعاً جای اینچنین نمایشگاهی در کشور خالیست و می تواند با کیفیت خوب و برگزاری مستمر در تقویم جهانی، جایگاهی برای خود ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن ضمن بیان آمادگی این شرکت برای پذیرایی مطلوب از مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در یک فضای تخصصی گفت: خوشبختانه حمایت کامل کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه های کشور را داریم، و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه فراهم شده است.

بندرچی در خاتمه از همه اهالی این صنف و کلیه ذینفعان این صنعت بزرگ که در سطح کشور گسترده هستند، خواست در جهت نگاه منافع ملی و صنفی در این نمایشگاه مشارکت حداکثری داشته باشند، و از این فرصت استثنایی بهترین بهره را ببرند.

برای پیش ثبت نام در این نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد