اونس طلا2209.99
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نوسانات نرخ ارز، بازار طلا و سکه را جذاب کرد

سایت طلا: کشتی آرای با اشاره به ثبات قیمت جهانی طلا، نوسانات نرخ ارز را در افزایش قیمت طلا و سکه و جذاب شدن این بازار موثر دانست.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص روند قیمت طلا در بازارهای جهانی به سایت طلا گفت: تقریباً بیست روزی است که بهای جهانی طلا از نوسانات کمی برخوردار بوده و تا حدودی روند ثابتی را دنبال کرده است.

وی با اظهار اینکه در 10 روز گذشته اتفاق مهمی در بازارهای جهانی واقع نشده و تنها اعلام برخی شاخص های اقتصادی بین المللی در روز پنج شنبه و جمعه گذشته باعث کاهش قیمت طلا تا سطح 1100 دلار شده، بیان داشت: روند قیمت ها مجدداً به هفته گذشته بازگشته و به نظر می آید قیمت اونس طلا در بازار جهانی تا روز پنج شنبه از ثبات نسبی برخودار باشد.

کشتی آرای با بیان اینکه تغییرات در بازار داخلی به دلیل افزایش قیمت ارز در کشور است، اظهار کرد: در حالی که قیمت جهانی طلا نوسان نداشته، شاهد افزایش قیمت طلا و سکه به دلیل رشد نرخ ارز در بازار بوده ایم.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور وضعیت تقاضا در بازار طلا و سکه را با توجه به افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر صعودی دانست و افزود: بهای طلا و سکه در بازار افزایش یافته که باعث جلب توجه به طلا و سکه شده و با احتمال کاهش مجدد نرخ سود سپرده های بانکی، بازار طلا و سکه جذاب شده که نرخ ارز نیز در این خصوص موثر بوده است.

وی در خصوص روند خرید و فروش در بازار با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم و صفر نیز اظهار کرد: با شروع ماه محرم با توجه به تعطیلی بازار در دهه اول این ماه طبیعتاً سطح داد و ستدها کاهش می یابد و قیمت ها به حداقل سطح خود خواهد رسید و متناسب با بهای طلا در بازارهای جهانی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد