اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی بلومبرگ نشان داد:

احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال کاهش یافته است

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال به شدت کاهش یافته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، نظرسنجی جدید حاکی است که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا اکنون به کمتر از 33 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی روز پنج شنبه که قبل از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا انجام شده بود، احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به بیش از 43 درصد رسیده بود.

در نظرسنجی ژانویه نیز احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا به 41 درصد رسیده و این رقم در ماه مارس به بیش از 56 درصد افزایش یافته بود.

به نظر می رسد انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری تاثیر زیادی بر گمانه زنی کارشناسان اقتصادی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو داشته است.

قیمت طلا روز جمعه پس از انتشار آمارهای مایوس کننده وزارت کار آمریکا با بالاترین افزایش در 9 ماه اخیر روبرو شده است. 142 هزار فرصت شغلی ایجاد شده در اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته کمتر از فرصت های شغلی پیش بینی شده از سوی 96 کارشناس ارشد اقتصادی در نظر سنجی بلومبرگ بوده است.

باب تاکای تحلیلگر ارشد موسسه مالی سومیتومو تاکید کرد: ذهنیتی در بازار وجود دارد که گزارش وزارت کار آمریکا موجب به تاخیر افتادن تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره خواهد شد. این مساله خبر خوبی برای قیمت کالاهای مختلف به خصوص طلا است.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد