اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اف ایکس امپایر:

قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1120 تا 1150 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اف ایکس امپایر بر این باورند که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر آمارهای اقتصادی آمریکا و چین و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر ، انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و افزایش شاخص اعتماد مصرف کننده در ماه سپتامبر موجب شده تا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست های اکتبر یا دسامبر بیشتر شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی و استراتژیست های بازار بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1120 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته قیمت قیمت طلا تا 1100 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی ابتدا 1130 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی تا 1150 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

به نظر می رسد تعطیلی بازار چین در روزهای آینده موجب کاهش تقاضا و افت قیمت طلا در بازارهای بین المللی خواهد شد. روز جمعه گزارش مهم وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال در ماه سپتامبر منتشر می شود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد