اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در اتحادیه طلا و جواهر برگزار شد

سایت طلا: عصر دیروز مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس، در شب میلاد امام هادی(ع) در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، همزمان با ایام سالروز آغاز دفاع مقدس و شب میلاد حضرت امام علی النقی الهادی(ع) مراسمی به همت بسیج صنف طلا و جواهر و حوزه شهید صفارهرندی بسیج اصناف در اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

در این مراسم، که باحضور بسیجیان، فعالان صنفی و هیئت امنای بازار طلای تهران برگزار شد، حضار و سخنرانان تأسف خود را فاجعه منا و درگذشت تعداد کثیری از حجاج بیت الله الحرام را اعلام کردند.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این مراسم ضمن یاد حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، بر حمایت اصناف از انقلاب و نظام تأکید کرد.

وی ضمن اعلام گزارشی از عملکرد این اتحادیه، از پی گیری اتحادیه طلا و جواهر در موضوع مالیات برارزش افزوده سخن گفت و تصریح کرد جلسات و مذاکرات این اتحادیه برای رفع مشکل مالیاتی طلافروشان ادامه دارد .

حاج حمید پویا نیز در این مراسم، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، هشت دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ کشورمان برشمرد و یاد و خاطره ی خالقان سالهای حماسه و ایثار را گرامی داشت.

این مراسم که در آستانه عید غدیر خم و در شب میلاد امام هادی(ع) برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) "حاج محمود دلسوز"، و "حاج جواد حبیبی" به غزلسرایی و مدح اهل بیت(ع) پرداختند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم قاری بین المللی و نفر ممتاز مسابقات بین المللی قرائت، "جعفر فردی" با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، فضای مراسم را عطرآگین کرد.

سید تقی حسینی فرمانده بسیج صنف طلا و جواهر در حاشیه این مراسم و در گفتگو با سایت طلا، ضمن تشکر از حضور معتمدین و اهالی بازار طلا برای حضور در این مراسم، بر آماده بودن این صنف برای حراست از آرمانهای امام(ره) و انقلاب تأکید کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد