اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سبز پوشی تالار شیشه ای پس از 5 روز

بازار سرمایه در ساعات اولیه معاملات آخرین روز از پاییز چهره تابستانی به خود گرفت.

بازار سرمایه در ساعات اولیه معاملات آخرین روز از پاییز چهره تابستانی به خود گرفت و مطابق پیش بینی فعالان بازار سرمایه مثبت شد،اما این رشد ناچیز شاخص بورس پس از 5 روز ریزش حدود 1500 واحدی شاخص چندان امیدوار کننده نیست.

زمانی سرمایه گذاران می توانند به این بازار مجددا اعتماد کنند این روند مثبت هر چند نا چیز ادامه دار باشد در غیر این صورت با زهم شاهد صف های فروش در بازار خواهیم بود و شاخص سیر نزولی خود را ادامه خواهد داد.


به طوری که در ساعات اولیه معاملات امروز شاخص بورس با توقف روند منفی پس از 5 روز امروز 128 واحد رشد کرد و شاخص را از ارتفاع 61 هزار و 324 واحدی به نیمه کانال 61 هزار واحدی نزدیک کرد.

در حالی که در معاملات روز گذشته کلیه نمادها روند منفی به خود گرفته بودند امروز کله نمادخای معامله شده در بورس رنگ سبز به خود گرفتند که نماد بانک صادرات ایران در ساعات اولیه معاملات امروز برترین نماد این گروه بوده است
بعلاوه شاخص فرابورس که روز گذشته با 10 واحد ریزش در ارتفاع 672 واحدی متوقف شده بود در ساعات اولیه معاملات امروز 7 واحد رشد کرد و به کانال 679 واحد وارد شد.

همچنین تمامی شاخص‌های تالار با وجود روند منفی چشم گیر روز گذشته امروز با رشد رو به رو شدند و برترین شاخص بازار شاخص آزاد شناور بوده که رشد 217 واحدی را برای خود ثبت کرده است.

کارشناسان بر این باورند تا زمانی که نقدینگی های سرگردان به بازار سرمایه تزریق و مشکلات درونی اقتصاد حل نشود نباید انتظار بازگشت بازار سرمایه را به دوران طلایی داشت.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد