اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از سطوح حمایتی و مقاومتی قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در روزهای آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نگرانی های مربوط به وضعیت اقتصادی جهان از یک سو مانع از کاهش شدید قیمت و تقاضای طلا شده ولی از سوی دیگر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، فشار زیادی بر قیمت جهانی این فلز زرد وارد کرده است.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت اقتصادی چین تاثیر زیادی بر تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا در تثبیت نرخ بهره بانکی داشته است.

البته هنوز این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو آمریکا در نشست اکتبر یا دسامبر نرخ بهره را برای نخستین بار در ده سال اخیر افزایش دهد.

به باور فعالان بازار طلا این اقدام فدرال رزرو می تواند در کوتاه مدت موجب تقویت ارزش دلار شده و قیمت جهانی طلا را کاهش دهد.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1129 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به کمتر از 1109 و سپس 1102 دلار خواهد رسید.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1135 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به بیش از 1142 و سپس 1151 دلار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد