اونس طلا2346.73
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
کشتی آرای پیش بینی کرد:

بهای طلا تا اواخر هفته با حداقل نوسان باقی خواهدماند

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران روند بهای طلا در بازارهای جهانی را تا روز چهارشنبه هفته جاری ثابت و با نوسانات محدود پیش بینی کرد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا؛ با اشاره به افزایش قیمت طلا پس از تثبیت نرخ بهره توسط فدرال رزرو بیان کرد که نوسانات بهای فلز گرانبها تا روز چهارشنبه محدود خواهد بود و قیمت طلا ثابت باقی خواهد ماند.

کشتی آرای در خصوص تاثیر نرخ بهره آمریکا بر افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی اظهار داشت: پس از اینکه مدت ها بحث تغییر نرخ بهره فدرال رزررو مطرح بود و معامله گران بین المللی منتظر فرصت برای تصمیم گیری در مبادلاتشان بودند، نرخ بهره ثابت اعلام شد.

وی افزود: ثابت ماندن نرخ بهره آمریکا نشان داد که روال اقتصادی دنیا بر مدار ثابتی قرار دارد و پس از آن تکلیف اکثر موسسات مالی جهان روشن شد که در این شرایط هرگونه فعل و انفعالات اقتصادی در بازارهای جهانی بر قیمت طلا موثر خواهد بود.

کشتی آرای درباره رابطه نرخ بهره آمریکا و ارزش دلار نیز خاطر نشان کرد: همزمان با تثبیت نرخ بهره فدرال رزرو، ارزش دلار در بازارهای جهانی نیز ثابت شد که تصمیمات بعدی در این خصوص می تواند بر روی آن تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد