اونس طلا2414.89
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

هشدار اسداله عسگراولادی به آمد و رفت سرمایه‌گذاران خارجی/ خطر انتقال سرمایه به آن ور آب‌ها وجود دارد

اسداله عسگراولادی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید «من به دولت گفته‌ام و به اتاق‌های بازرگانی و وزرا هشدار می‌دهم که خطر انتقال سرمایه به این کشورها وجود دارد.»

اسداله عسگراولادی درباره رفت‌وآمد سرمایه‌گذاران خارجی به کشور عنوان می‌کند: «این آمد و رفت‌هایی که صورت می‌گیرد، آمد و رفت‌های گول‌زننده‌ای است و برای کشور مفید نیست.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین متذکر می‌شود: «سرمایه‌گذاران خارجی فقط به کشور ما می‌آیند ببینند که چه خبر است، هیچ سرمایه‌گذاری نیامده که حرف سرمایه‌گذاری بزند.»

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح می‌کند: «من به دولت گفته‌ام و به اتاق‌های بازرگانی و وزرا هشدار می‌دهم که خطر انتقال سرمایه به این کشورها وجود دارد.»

عسگراولادی می‌افزاید: «این سرمایه‌گذاران نمی‌آیند که در ایران سرمایه‌گذاری کنند، می‌آیند که سرمایه‌های ما را ببرند.»

وی عنوان می‌کند: «انتقال سرمایه هم در روزهای اخیر که این گروه‌ها می‌آیند و می‌روند، شروع شده و من یک مقدار می‌ترسم که نکند این‌ها دارند ما را گول می‌زنند و سرمایه‌گذاران ما را تشویق می‌کنند که سرمایه‌های خود را به آن ور آب منتقل کنند.»

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین خاطرنشان می‌کند: «واقعا من نمی‌دانم که این گروه‌ها هدف اصلی‌شان از آمد و رفت‌ها چیست. 160 نفر از اتریش آمدند، چه شد؟ چه کردند؟ کدام قرارداد جدی را روی کاغذ آوردند.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد