اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش 4 درصدی تولید طلای آمریکا در ماه ژوئن

سایت طلا : سازمان زمین شناسی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: میزان تولید طلای این کشور طی ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 4 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون استریت ، سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد: تولید طلای آمریکا طی ماه ژوئن به کمتر از 17 تن رسیده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش تولید طلای آمریکا نسبت به ماه می امسال با افزایش 10 درصدی مواجه شده است. این گزارش افزود: میانگین تولید طلای آمریکا در ماه ژوئن روزانه به 566 کیلوگرم رسیده است. این رقم در ماه می به 497 کیلوگرم رسیده بود.

آمریکا در سال 2014 میلادی به طور میانگین روزانه 576 کیلوگرم طلا تولید کرده است. سازمان زمین شناسی آمریکا افزود: تولید طلای این کشور در شش ماه نخست امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش داشته است.

علت اصلی این کاهش، افت شدید تولید شرکت باریک گلد در نوادا و شرکت ریو تینتو در ایالت یوتا بوده است. بیشترین صادرات طلای آمریکا در این مدت نیز به کشورهای سوییس، انگلیس و هنگ کنگ بوده است.

بیش از 32 درصد صادرات طلای آمریکا در شش ماه نخست امسال به سوییس، 32 درصد دیگر به انگلیس و 23 درصد نیز به هنگ کنگ بوده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد