اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات بازار سهام و نرخ بهره آمریکا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی تاکید کردند که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کاهش شدید شاخص سهام در روزهای گذشته تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا داشته است.

بر اساس این گزارش به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، نوسانات مربوط به شاخص سهام در بازارهای بین المللی، انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بازار کار و اشتغال آمریکا و برگزاری نشست فدرال رزرو مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا خواهد بود.

علت اصلی کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی اقدام اخیر چین در کاهش ارزش یوان در برابر دلار آمریکا بوده است. برخی فعالان بازار طلا بر این باورند که اقدام بانک مرکزی چین موجب خواهد شد تا فدرال رزرو تصمیم خود برای افزایش نرخ بهره را به تاخیر بیندازد.

در حالی که کمتر از 3 هفته به برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا فرصت باقی است، گمانه زنی ها نسبت به زمان دقیق افزایش نرخ بهره بیشتر شده است. برخی کارشناسان بر این باورند که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست سپتامبر به بیش از 50 درصد رسیده است.

افزایش رشد اقتصادی آمریکا به 3.7 درصد در سه ماه دوم امسال این احتمال را تقویت کرده است. انتشار آمارهای مربوط به وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در ماه اوت نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار داشته باشد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد