اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قتل یک طلاساز در مشهد

سایت طلا : دو جوان موتور سوار در یک جنایت هولناک پس از شلیک دو گلوله به یک طلا ساز در مشهد او کشتند و طلاهای وی را به سرقت بردند.

به گزارش سایت طلا در حادثه ناگوار در بلوار وکیل آباد مشهد دو سارق موتور سوار پس از تعقیب یک طلا ساز 55 ساله با شلیک دو گلوله وی را از پای درآوردند و 3/5 کیلو طلای وی را به سرقت بردند.

این سانحه که در ساعت 13:30 چهارشنبه 14 مرداد رخ داد «ع-ن» از پیشکسوتان و فعالین تولید و ساخت طلا و جواهر با خودرو 206 خود قصد داشت از کارگاه خود واقع در بلوار وکیل آباد مشهد به سمت بازار حرکت کند که در مسیر با تعقیب دو موتورسوار آپاچی موقف و پس از اصابت دو تیر به قتل می رسد.

محمود معبودی نژاد رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مورد جزئیات این سانحه به سایت طلا گفت: در حادثه ای که روز چهارشنبه ساعت 13:30 در بلوار وکیل آباد رخ داد، متأسفانه دو موتورسوار یکی از طلاسازان مشهد را که در مسیر کارگاه به بازار در حرکت بود، در نزدیکی وکیل آباد 8 و در یک فرعی تعقیب کرده، و وی را تهدید به توقف می کنند.

وی در ادامه گفت: سارقان در ابتدا با سلاح کمری یک تیر به پای این طلاساز شلیک می کنند و پس از مقاومت وی با شلیکی دیگر یک تیر دیگر به پهلوی او شلیک می کنند که پس از شدت خونریزی، این همکار طلاساز کشته می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد تصریح کرد: در این حادثه 3/5 کیلو از طلای مقتول به سرقت می رود که با تلاش پرسنل نیروی انتظامی و ریاست محترم اداره آگاهی این شهر جناب سرهنگ بیدمشکی این سرقت با تشکیل کارگروه ویژه ای در حال پی گیری است.

معبودی نژاد به طلا فروشان و اهالی این صنف توصیه کرد که در ساعات کم رفت آمد و در اماکن خلوت به صورت انفرادی تردد نکنند، و هشدارهای امنیتی را در همه حال رعایت کنند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از نیروی انتظامی از آنان در خواست کرد با دستگیری هرچه زودتر این قاتلان آنان را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد