اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه اف سی استون:

افزایش ارزش دلار احتمالا موجب افت بیشتر قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری اف سی استون تاکید کرد که من هنوز نسبت به روند تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت محتاط هستم و به نظر من تقویت ارزش دلار موجب افت بیشتر قیمت طلا خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، ادوارد میر استراتژیست ارشد موسسه اف سی استون ضمن اشاره به برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا تصریح کرد: افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر می رسد تقویت ارزش دلار در کوتاه مدت همچنان ادامه داشته باشد و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود. در شرایط کنونی هیچ عامل مهمی که بتواند قیمت طلا را با افزایش چشمگیری روبرو کند، وجود ندارد.

تقاضای طلا در بازارهای آسیایی به خصوص چین و هند نیز رو به کاهش است و این مساله نیز خبر بدی برای بازار طلا به شمار می رود. تقاضای جهانی طلا در سه ماه دوم امسال به پایین ترین سطح از سال 2009 میلادی رسیده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز دوشنبه به کمتر از 21.87 میلیون اونس رسید که این پایین ترین رقم از سپتامبر 2008 به شمار می رود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد