اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه گلدمن ساش:

قیمت طلا در کوتاه مدت تحت فشار زیادی خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه مالی گلدمن ساش آمریکا تاکید کرد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر افزایش ارزش دلار و کاهش تقاضا تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، جفری کوری استراتژیست بازار طلا پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید که در صورت تحقق این مساله برای نخستین بار از سال 2009 میلادی این اتفاق خواهد افتاد.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در ده روز گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده که این مساله از سال 1996 میلادی بی سابقه بوده است.

وی افزود: با توجه به تقویت ارزش دلار و کاهش تقاضای جهانی برای طلا، به نظر می رسد قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت با فشار بیشتری روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد: گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده و کاهش تقاضای چین و هند تاثیر زیادی بر افت قیمت جهانی طلا داشته است.

وی پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید. کاهش شدید قیمت طلا موجب شده تا 4.4 میلیارد دلار از ارزش صندوق های سرمایه گذاری جهان کاسته شود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد