اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

بهای طلا در کوتاه مدت به روند نزولی خود ادامه خواهد داد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تحولات بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت به روند نزولی خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا به پایین ترین سطح خود در 5 سال گذشته رسیده است. گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده و انتشار گزارش مربوط به ذخایر طلای چین که کمتر از حد انتظارات بوده است، تاثیر زیادی بر افت شدید قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش میزان ذخایر طلای چین در شش سال گذشته با 57 درصد رشد به 1658 تن رسیده است که این رقم از پیش بینی های قبلی سرمایه گذاران بین المللی کمتر بوده است.

دیوید بیکر تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد که قیمت طلا تحت تاثیر اخبار ناامید کننده روندی نزولی داشته است. به نظر من قیمت طلا به زودی به کمتر از 1050 دلار در هر اونس خواهد رسید.

والاس ان جی دیگر تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: سرمایه گذاران انتظار افزایش بیشتر ذخایر طلای چین را داشتند. از سوی دیگر انتظارات مربوط به تقویت بیشتر ارزش دلار و افزایش نرخ بهره آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

بارناباس گان تحلیلگر بازار طلا نیز تاکید کرد: من هنوز معتقدم قیمت طلا در کوتاه مدت نزولی خواهد بود. به نظر من قیمت طلا تا پایان امسال به 1050 دلار خواهد رسید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد