اونس طلا2317.78
مظنه14,896,000
18 گرم3,438,700
ارزش سکه33,560,688
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000
رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان:

صنعت طلا و جواهر نیازمند حمایت از تولید و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان صنعت طلا و جواهر را نیازمند توجه مسئولین در راستای حمایت از تولید و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده دانست.

سید محمد صفایی رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان در گفت و گو با سایت طلا و ضعیت بازار طلا و جواهر در این شهر بی رونق عنوان کرد و افزود: خرید و فروش در بازار بسیار کم است که عامل اصلی آن رکود در بازار و کاهش تقاضا و خرید است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان تولید مصنوعات طلا و جواهر در این شهر را بسیار محدود برشمرد و اظهار کرد: به دلیل رکود و کسادی بازار که نبود تقاضا و به تبع آن عرضه را رقم می زند، تولید مصنوعات طلا و جواهر بسیار کاهش یافته و بعضی از واحدهای تولیدی در زنجان تعطیل شده اند.

وی با بیان اینکه طلا و جواهر یک صنعت است و تنها یک جواهر فروشی نیست، عنوان کرد: مسئولین نباید اجازه دهند که این صنعت از بین رود و با حمایت از تولید و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، رکود در بازار را از میان بردارند تا تولید و این صنعت مانند صنعت فرش و مس از بین نروند.

صفایی تاکید کرد: باید از تولید مصنوعات و زیورآلات طلا و جواهر در کشور حمایت کرد که یکی از راهکارهای آن اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

وی روند فعلی بازار طلا و جواهر را متاثر از مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 قلمداد کرد و افزود: اگر تکلیف مذاکرات روشن و نتیجه آن مشخص شود، پیش بینی می کنم وضعیت بازار و معاملات صورت گرفته در آن بهبود یابد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان در پاسخ به این سوال سایت طلا که وجود طلای خارجی در بازار خوب هست یا خیر؟ بیان داشت: طلای خارجی از طرفی به تولید کشور ضربه می زند و از طرف دیگر تنوع و رقابت در بازار ایجاد می کند که جز محاسن وجود این مصنوعات در بازار محسوب می شود.

صفایی میزان طلای خارجی در بازار طلا و جواهر زنجان را در حدود 5 تا 10 درصد مصنوعات موجود در بازار اعلام و تصریح کرد: مقدار طلای خارجی که معمولاً به صورت قاچاق به کشور وارد می شود، در شهر زنجان بسیار کم است و بیشتر مصنوعات و زیورآلات موجود در بازار و سطح طلا فروشی های این شهر تولید داخل است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد