اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صیانت از منافع هسته‌ای/دیدگاه مقامات اجرایی وسیاسی

شماری از مقامات و مسئولان کشور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری بر وحدت نظر همه گروهها و اقشار مردم و صیانت از منافع هسته ای کشور تاکید کردند.


پیشرفت مذاکرات پس از بیانات مقام معظم رهبری

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر حمایت همه گروه های سیاسی کشور از منافع هسته‌ای گفت: امیدواریم در پرتو اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت مذاکرات و به نتیجه رسیدن آن بر پایه تامین منافع ملی و خطوط قرمز تعیین شده و رفع تحریم ها باشیم.

مجید انصاری در حاشیه مراسم افطاری رئیس جمهور درباره نقش احزاب و گروه های سیاسی در صیانت از منافع هسته‌ای افزود: سخنان مقام معظم رهبری فوق العاده مهم بود و برای چندمین بار است که ایشان خیلی شفاف و صریح تر از همیشه، روند مذاکرات و حمایت از تیم هسته‌ای را بیان فرمودند.

وی با تاکید بر خطوط قرمز مطرح شده برای مسائل هسته‌ای گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید صدای یکسانی از طرف همه جناح ها و گروه های سیاسی و مسئولان در قبال منافع هسته‌ای شنیده شود.

در موضوع هسته‌ای حرف پشت پرده‌ای نماند به رهبری به‌خوبی تبیین کردند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از همه مسئولان و جناح‌های سیاسی در کشور خواست در جهت مواضع بسیار روشن بیانات مقام معظم رهبری، گام‌های عملی بردارند.

معصومه ابتکار در حاشیه افطار رئیس جمهور درباره نقش فعالان سیاسی و احزاب در حمایت از منافع هسته‌ای و ایجاد وحدت در داخل گفت: ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان، بسیار صریح و روشن، اعتماد خود را به مذاکره‌کنندگان اعلام و مواضع بسیار شفاف و روشنی بیان کردند و فرمودند که "دیگر حرف پشت پرده‌ای نیست".

وی افزود: همه فعالان سیاسی و همه مسئولان باید تلاش کنیم که فضا برای مذاکره‌کنندگان، فضای مناسبی باشد و نباید روند مذاکرات را تضعیف کرد.

ابتکار گفت: موضوع منافع ملی ایران در این مذاکرات بسیار اهمیت دارد و باید در خطوطی که رهبری فرمودند حرکت کنیم تا مذاکرات به نتیجه برسد ودر نهایت تحریم‌های غیرعادلانه برداشته شود و کشور هم برای پیشرفت، برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

بین مبانی علمی و عملی اقتصاد مقاومتی، وحدت رویه باید ایجاد کرد

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی حمایت مقام معظم رهبری ‌از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را بی‌نظیر خواند و از همه جریانات سیاسی خواست در این مسیر حرکت کنند و در دفاع از منافع هسته‌ای، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

کاظم جلالی در حاشیه افطار رئیس جمهور درباره نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در وحدت داخلی و صیانت از منافع ملی و هسته‌ای تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در شاخص‌های مختلف سخنان بسیار ارزنده و کارشناسانه و بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: مواضع هسته ای مقام معظم رهبری کاملا صادقانه، شفاف و به‌دور از هر گروه ملاحظات سیاسی بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت بی‌نظیر از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تصریح کرد: مقام معظم رهبری تمام خطوط قرمز را تبیین کردند آن هم در فضای بسیار معقول، ‌منطقی و کارشناسی و دقیق و مبتنی بر صیانت از دستاوردهای هسته ای و منافع ملی که جا دارد خدا را شکر کنیم که چنین رهبر هوشمند و فرزانه ای داریم.

وظیفه همه، حمایت از تیم مذاکره‌کننده و منافع هسته‌ای

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به منظور دستیابی به وحدت داخلی و صیانت از منافع هسته‌ای ایران گفت: نظر مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل هسته‌ای فصل الخطاب است.

محمدرضا عارف در حاشیه افطار رئیس جمهور درباره نقش احزاب در صیانت از منافع هسته‌ای افزود: مقام معظم رهبری همواره از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و روند پیش رو در مذاکرات حمایت کرده‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وظیفه احزاب این است که دیدگاه های مقام معظم رهبری را در این عرصه تبیین کنند و به مردم امید بدهند که ان‌شاءالله هیئت مذاکره کننده هسته‌ای ایران با قوت کار خود را ادامه دهد تا به اهداف و حقوق هسته‌ای خود برسیم.

صیانت از منافع ملی، باعث پیروزی در میدان هسته‌ای

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: همه احزاب و گروه‌های سیاسی باید در شرایط کنونی از تیم مذاکره‌کننده و منافع ملی ایران حمایت کنند تا پیروزی را در میدان هسته‌ای نصیب خود کنیم.

قدرت‌الله علیخانی در حاشیه افطار رئیس جمهور درباره نقش احزاب در صیانت از منافع هسته‌ای ایران گفت: بیانات مقام معظم رهبری در نشست مسئولان و دست‌اندرکارن نظام درباره مسائل هسته‌ای، بسیار ارزنده بود.

وی افزود: هیچ کس حق ندارد اعضای تیم هسته‌ای را مورد هجمه و حمله قرار دهد زیرا اینها مورد اعتماد رهبری و ملت هستند.

علیخانی گفت: طبیعی است که آنچه رهبری فرمودند تمام گروه‌های سیاسی و احزاب به‌ویژه حاضران در جلسه مقام معظم رهبری باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و همه باید از مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: همه باید از بیانات مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان حمایت کنیم تا پیروزی را در این مسیر به دست بیاوریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد