اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

سکه به مرز 900 هزار تومان نزدیک شد

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران همزمان با افت بهای طلای جهانی وکاهش نرخ دلار آزاد شاهد روند نزولی بوده است.


افت نرخ دلار ادامه دار شد

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا و سکه در بازار تهران امروز (چهارشنبه 27 خرداد) در حالی پایین آمده که بهای طلا در بازار جهانی تغییر چندانی نداشته و نرخ دلار آزاد در مسیرکاهش قرار گرفته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 903 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 4 هزار تومان کاهش یافته است .

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با 500 تومان کاهش 399 هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 92 هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با روز سه شنبه 200 تومان کاهش یافته است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 457، 249 و 169 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و ربع سکه 2 هزار تومان و سکه گرمی یک هزار تومان کاهش یافته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با دو تومان افت 3286 تومان به فروش می رسد. هر یورو نیز امروز در صرافی ها به 3710 تومان رسیده و هر درهم با یک تومان کاهش 898 تومان قیمت خورده است.

و اما طلا در بازار جهانی تحت تاثیر انتظار سرمایه گذاران برای روشن شدن زمان افزایش نرخهای بهره آمریکا که تقاضا برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، تحت فشار قرار گرفت و با کاهش روبرو شد.

هر اونس طلا در بازار جهانی اکنون در محدوده 1180دلار داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، چشم سرمایه گذاران به بیانیه بانک مرکزی آمریکا که قرار است امروز در پایان نشست دو روزه این بانک منتشر شود، دوخته شده است.

نشست خبری امشب ژانت یلن رییس بانک مرکزی آمریکا نیز مورد توجه سرمایه گذاران خواهد بود.

تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند اگر یلن امشب به طور شفاف نشان دهد برای بالا بردن نرخ بهره مصمم است، قیمت طلا می تواند به 1165 دلار نیز کاهش یابد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد