اونس طلا2414.89
مظنه14,491,000
18 گرم3,345,200
ارزش سکه32,648,223
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,200,000
ربع14,600,000
تحلیلگران اقتصادی:

بهای اونس طلا پیش از اعلام بیانیه فدرال رزرو تثبیت خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا پیش از اعلام بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا با نوسانات شدیدی روبرو نخواهد شد و در سطح کنونی تثبیت می شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، بیانیه پایانی نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار است طی ساعات آینده منتشر شود و این بیانیه تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گرچه بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که بیانیه فدرال رزرو به احتمال زیاد نشانگر آمادگی مقام های آمریکایی برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده خواهد بود ولی سرمایه گذاران باید منتظر انتشار این بیانیه باشند و سپس برای سرمایه گذاری در بازار طلا تصمیم گیری کنند.

اوله هانسن تحلیلگر موسسه ساکسو بانک تاکید کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1150 تا 1230 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود. بسیاری از کارشناسان منتظر هستند تا فدرال رزرو برای نخستین بار از سال 2006 میلادی نرخ بهره را در نشست سپتامبر افزایش دهد.

تحلیلگران موسسه مالی ناتیکسیس فرانسه نیز اعلام کردند که نشست اخیر فدرال رزرو تاثیر چندانی بر قیمت طلا نخواهد داشت و مقام های فدرال رزرو نمی خواهند در شرایط کنونی با اظهارات خود بازارهای بین المللی را با نوسانات شدیدی روبرو کنند.

موسسه سرمایه گذاری تی دی اس نیز تاکید کرد که فدرال رزرو در بیانیه خود احتمالا به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا اشاره خواهد کرد و این نشانه مهمی خواهد بود که احتمالا فدرال رزرو قصد دارد نرخ بهره را افزایش دهد.ررشد اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت و این مساله موجب تقویت احتمال افزایش نرخ بهره خواهد شد.

برپایه گزارش سایت طلا، البته کارشناسان موسسه نومورا نیز بر این باورند که با توجه به کاهش رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال نمی توان نسبت به بهبود عملکرد اقتصادی این کشور طی ماه های آینده چندان امیدوار بود.

برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که نشست سپتامبر فدرال رزرو از نشست فعلی مهمتر خواهد بود و در آن نشست به طور قطعی روند نرخ بهره آمریکا مشخص خواهد شد.

بحران مالی و بدهی یونان نیز عامل مهمی در تعیین قیمت طلا و نوسانات ارزش دلار و یورو طی روزهای آینده خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد