اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کارشناس اقتصادی موسسه ام کی اس:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1170 تا 1195 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس تاکید کرد که با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست دو روزه کمیته بازار باز فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا بین 1170 تا 1195 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، سام لافلین تحلیلر برجسته موسسه ام کی اس تصریح کرد که قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود و تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر ارزش دلار قرار خواهد داشت.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی به دقت اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا پس از پایان نشست دو روزه اخیر را دنبال خواهند کرد تا ببینند وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو چه خواهد شد.

گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاها وارد کرده است.

ادامه نگرانی ها نسبت به اوضاع بحران مالی و بدهی یونان نیز موجب افزایش نسبی تقاضای فیزیکی طلا در بازارهای بین المللی به خصوص اروپا شده است. اگر یونان نتواند تا پایان ژوئن بدهی خود به صندوق بین المللی پول را پرداخت کند، ورشکست خواهد شد./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد