اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل اینوستینگ از روند تحولات بهای طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین تحلیل پایگاه اینترنتی اینوستینگ نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1180 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا با افت شدیدی روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که قیمت طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر وضعیت اقتصادی آمریکا و منطقه یورو قرار دارد و در صورت ورشکست شدن یونان این مساله تاثیر و تبعات زیادی بر بازارهای بین المللی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1208 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

انتشار گزارش جدید وزارت بازرگانی آمریکا مبنی بر افت 0.7 درصدی رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست امسال به نگرانی های بین المللی دامن زده است.

البته بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که افت رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال موقتی بوده و رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم با افزایش روبر خواهد شد.

قیمت طلا در هفته گذشته با افت 16.50 دلاری معادل 1.25 درصدی روبرو شده است. این برای دومین هفته متوالی بوده که قیمت طلا با کاهش مواجه شده است.

هنوز بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله موجب افت بیشتر تقاضا و قیمت طلا خواهد شد.

گزارش سایت طلا می افزاید، شاخص ارزش دلار طی هفته گذشته پس از اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده بیش از 0.9 درصد افزایش داشته است.

طی روزهای آینده انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه می تاثیر زیادی بر روند ارزش دلار و قیمت جهانی طلا خواهد داشت. انتشار آمارهای مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی چین نیز می تواند عامل مهمی در تعیین قیمت طلا باشد.

انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بیکاری و اشتغال آمریکا در روزهای آینده می تواند گمانه زنی ها در خصوص زمان افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را مشخص تر کند. فدرال رزرو آمریکا از اواخر 2008 میلادی تاکنون نرخ بهره را نزدیک به صفر ثابت نگه داشته و میلیاردها دلار نقدینگی به اقتصاد تزریق کرده است./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد