اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران ای ان زد بانک استرالیا:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1180 تا 1195 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : کارشناسان اقتصادی موسسه مالی ای ان زد استرالیا تاکید کردند که پس از انتشار گزارش مربوط به رشد اقتصادی آمریکا قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1180 تا 1195 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، تحلیلگران موسسه ای ان زد بانک استرالیا تصریح کردند که قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر گزارش اخیر وزارت بازرگانی آمریکا است که نشان می دهد رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا پس از آنکه در نخستین لحظات مبادلات امروز دوشنبه به بیش از 1196 دلار رسید بار دیگر با افت نسبی روبرو شد و به مرز 1190 دلار رسیده است.

قیمت طلا در بازار شانگهای چین نیز در آستانه انتشار آمارهای مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی این کشور تغییر چندانی نداشته است. سرمایه گذاران بین المللی همچنین منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا هستند چرا که این آمارها تاثیر زیادی بر زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد داشت.

رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست امسال بیش از 0.7 درصد کاهش داشته است. وزارت بازرگانی آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که رشد اقتصادی در این مدت به 0.2 درصد رسیده است./م


انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد