اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرکت تایلندی خط پروازی بانکوک به ایران را برقرار می‌کند

شرکت هوایی تای ایر آسیا قصد دارد پرواز هایی را از بانکوک به مقصد کشورهای مختلف از جمله ایران دایر کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری بانکوک پست، شرکت هوایی تای ایر آسیا قصد دارد پرواز هایی را از بانکوک به مقصد کشورهای مختلف از جمله ایران دایر کند.
کمرالدین مرانون، مدیر اجرایی شرکت تای ایر آسیا ایکس به خصوص کشورهای ایران و چین را به عنوان مقصد هایی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد امسال برای آنها پروازهایی را برقرار نماید.
مرانون در بیانیه ای افزوده است، تای ایر آسیا ایکس پروازهای خود به ژاپن و کره جنوبی را فعلا از حد کنونی افزایش نخواهد داد.
شرکت هوایی تای ایر آسیا ایکس (تااکس) که 49 درصد سهام آن متعلق به شرکت مالزیایی ایر آسیا ایکس بی اچ دی است، ظاهرا قصد دارد در صورتی که فعالیت های محوری اش به مقصد کشورهای ژاپن و کره جنوبی شود، مسیرهای پروازی جدیدی را ایجاد نماید.
به دنبال اعلام ایکائو مبنی بر اینکه اداره هوانوردی کشوری تایلند دارای «نگرانی های ایمنی قابل توجهی» است، کشورهای ژاپن، کره و چین پروازهای شرکت های هوایی ثبت شده در تایلند به فرودگاه های خود را محدود کرده اند.
این در حالی است که پس از اعلام نگرانی ایکائو، پروازهای قبلی شرکت تااکس به شهرهای توکیو، اوزاکا و اینچنون کره جنوبی بدون تغییر باقی مانده اند.
اما پروازهای روزانه این شرکت بین بانکوک و ساپوروی ژاپن در فاصله روزهای اول می تا 30 ژوئن به صورت موقت اجازه داده شده است.
این مجوز به شرطی داده شده که شرکت تااکس از هواپیماها، خلبانان، خدمه پروازی و کدهای پروازی شرکت مادر یعنی ایر آسیا ایکس مالزی برای انجام پروازها بین بانکوک و ساپورو استفاده کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد