اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش رشد اقتصاد آمریکا بنفع رشد قیمت طلاست

سایت طلا : تحلیلگران بازارهای بین المللی بر این باورند که انتشار آمارهای مربوط به وضعیت اقتصادی آمریکا در سه ماه نخست 2014 میلادی احتمالا به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مانی کنترل، آمارهای مربوط به وضعیت تولید ناخالص داخلی آمریکا قرار است تا اواسط هفته جاری منتشر شود و به نظر می رسد کاهش رشد اقتصادی امریکا در ماه های نخست 2014 میلادی به نفع قیمت طلا خواهد بود و موجب افزایش قیمت این فلز زرد خواهد شد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در روزهای گذشته با نوسانات ناچیزی روبرو شده و به نظر می رسد سرمایه گذاران بین المللی منتظر کاتالیزور جدیدی هستند تا وضعیت دامنه نوسانات آتی قیمت طلا را روشن کند. به نظر می رسد انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و بحران اوکراین مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

تصمیم دولت جدید هند برای لغو محدودیت واردات طلا نیز می تواند موجب افزایش تقاضای این کشور شود و این مساله نیز تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا خواهد داشت.

تحلیلگران مانی کنترل بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1270 دلار خواهد بود و سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد نیز در کوتاه مدت 1310 دلار است./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد