اونس طلا2383.73
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

حماسه فتح خرمشهر در اتحادیه طلا و جواهر گرامی داشته شد

سایت طلا : مراسم گرامی داشت آزادسازی خرمشهر عصر دیروز با حضور رؤسا و فعالان صنف طلا در اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.



به گزارش سایت طلا، در سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر و همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم گرامی داشتی عصر شنبه در محل سالن اجتماعات اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

این مراسم که به همت پایگاه بسیج این اتحادیه تدارک دیده شده بود با استقبال پرشور اهالی صنف طلا و جواهر و مسئولین این صنف مواجه شد.

"جواد خسروی" مسئول سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ در این مراسم، ضمن جزئیات حماسه آزادسازی خرمشهرگفت: واقعیت شهدا نه افسانه است نه داستان، و همه ما به نوعی به واسطه های گوناگون منتسب و آشنا با شهدا هستیم.

وی با مهم و راهگشا توصیف کردن وصیت نامه شهدا تصریح کرد: همه تهدید ها و مخاطرات با وزرش نسیم شهادت برطرف و کاهش یافته است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

گزارش سایت طلا حاکیست، مسئول سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ، با بیان نقش عمده شهید غلامحسین افشردی (باقری) در طراحی و نقشه آزاد سازی خرمشهر، بر آمادگی همه اقشار جامعه برای دفاع از آب و خاک این کشور تأکید کرد.

در این مراسم " فضلی " از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از نبرد با کفار در جبهه حق علیه باطل، بر نقش اصناف در پشتیبانی از جبهه تأکید کرد و افزود: در دفاع مقدس هر کس به وظیفه خود به خوبی عمل کرد، رزمندگان با فداکاری ها و رشادتها در خط مقدم مجاهدت می کردند، و در پشت جبهه اصناف با نثار مال خود از رزمندگان حمایت و پشتیبانی می کردند که این موضوع کم اهمیتی نیست.

"حمید پویا" فرمانده حوزه بسیج شهید صفارهرندی اصناف نیز در این مراسم شهدا را مایه اقتدار کشور دانست و بر حمایت از آرمانهای امام راحل(ره) و شهدا تأکیدکرد و افزود: اصناف و به ویژه صنف طلا و جواهر علاوه بر اهدائ جان خود در جبهه ها با ما خود نیز در هشت سال دفاع مقدس از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

در ابتدای این مراسم، "ابراهیم(آیت) محمدولی" نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک میلاد سه نور آسمان ولایت از رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم که در ایام میلاد حضرت امام حسین، حضرت امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام برگزار می شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت "عباس تقی زاده" و "عبدالله جعفری" با سرودن اشعاری به مدح سه مولود این ایام پرداختند.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر امناء و فعالین بازار طلای تهران، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، به همراه هیئت رئیسه این اتحادیه و همچنین احمد وفادار رئیس سابق این اتحادیه حضور داشتند./ج

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد