اونس طلا2380.09
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اهالی صنف طلا و جواهر امروز مغازه های خود را بستند

سایت طلا: همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) بازار طلای تهران عزادار و تعطیل است.



اى باب گشوده خدا بر جوائح مردمان و اى رشته پیوند زمین و آسمان! نامت کلید گشایش گره‏هاى فرو بسته و یادت، مایه آرامش دل‏هاى شکسته است.

نامت، نردبان صعود دعاهاى مرفوع و یادت پلکان نزول اجابت منصوب است ... تو را با زبان نیاز مى‏خوانیم با دلى پر سوز گداز به امداد این دست هاى خسته...

اى گرداب خشم و غضب را «کاظم»! اى طوفان هاى اندوه را «صابر»! اى بر هدایت خلق خدا «امین»! سلام بر تو اى صاحب «احسان عام» و «گذشت خاص» سلام بر تو اى زندانى بزرگ بصره و بغداد!... سلام بر تو که شب‏هاى سیاه را به چراغ ذکر و دعا به سپیده سحرى پیوند مى‏زدى! سلام بر تو و بر گام‏هاى مجروح بسته به رنجیرت!

امروز کسبه و بازاریان تهران عزادار حضرت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) هستند و ارادت خود را به این امام همام اعلام می دارند.

دوستداران و شیفتگان آن حضرت در صنف طلا و جواهر تهران نیز ضمن عرض ارادت به اهل بیت(ع) به ویژه امام موسی کاظم(ع) مغازه ها و حجره های خود را قفل زدند تا محبت خود را بیش از پیش به آن حضرت بیان کنند.

آنان کسب و کار خود را امروز تعطیل کردند و با نصب پرچم عزا بر سر سرای بازار همچنان آرزوی زیارت "کاظمین" را در سر می پرورانند.

امروز همه پاساژهای بازار طلای تهران و راسته آبشده فروشان بازار طلا، معروف به پله آهنی نیز طبق اخبار واصله تعطیل بوده و معاملاتی در آن صورت نمی گیرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، بازار طلا، سکه و جواهر سبزه میدان امروز باز است و خرید و فروش در آن مانند روزهای گذشته انجام می گیرد./ا

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد