اونس طلا2386.38
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

آغاز به کار نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

سایت طلا: نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان از امروز با حضور پر رنگ ابزارسازان و تولیدکنندگان ماشین آلات طلا سازی در پایتخت طلایی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، آیین گشایش نهمین نمایشگاه صنایع، ابزار، ماشین آلات، تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی امروز بعدازظهر با حضور مسئولین و فعالین این صنف برگزار شد.

در این مراسم محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور ضمن اشاره به بحران های جهانی در بازار طلا و موضوع مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد: طی سال های اخیر نگرش مردم نسبت به طلا و جواهر تغییر پیدا کرده و تقاضا برای خرید مصنوعات طلا با افت محسوسی مواجه شده است.

وی ضمن بیان تعطیلی زیادی از طلا فروشان به علت به صرفه نبودن ادامه فعالیت افزود: طلا همواره به عنوان پشتوانه و سرمایه برای خانواده های ایرانی بوده ولی در حال حاضر این پشتوانه جای خود را به بدلیجات داده است که به هیچ وجه جنبه ی سرمایه ای ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: طبق اعلام شورای جهانی طلا هم اکنون 85 درصد از ذخایر طلای جهان کشف شده و تنها 15 درصد از آن باقی مانده که این امر از ارزش بالای این فلز زرد و آینده روشن آن خبر می دهد.

کشتی آرای برگزاری نمایشگاه های طلا و جواهر در کشور را در فرهنگ سازی و استفاده از طلا و زیورآلات بسیار مهم دانست که باعث توجه عامه مردم به طلا و جواهر می گردد.

نادر پاک نژاد رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن سخنانی اتحادیه طلا و جواهر اصفهان را از بهترین اصناف اصفهان برشمرد و از فعالیت های این اتحادیه تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این مراسم هوشنگ شیشه بران ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این نمایشگاه گزارشی از عملکرد این اتحادیه و همچنین روند برگزاری نهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بیان کرد.

در انتهای مراسم افتتاحیه نمایششگاه طلا و جواهر اصفهان از پرچم حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین سکه یادبود نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان رو نمایی شد.

گفتنی است در این مراسم از چند تن از خانواده های معظم شهدای صنف طلا و جواهر اصفهان تقدیر به عمل آمد.

یادآور می شود، نهمین نمایشگاه تخصصی - بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات، تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی از 22 تا 25 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 الی22 در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد./ج


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد