اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادامه روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی

سایت طلا : قیمت طلا امروز چهارشنبه برای سومین روز متوالی افزایش یافت که علت اصلی آن کاهش ارزش دلار به دنبال انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در آمریکا بوده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی آمریکا موجب افزایش گمانه زنی ها نسبت به تاخیر فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده شده و این مساله به ضرر ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با افزایش نسبی به بیش از 1195 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به بیش از 1199 دلار رسیده بود.

انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص عملکرد بخش تجارت خارجی آمریکا در ماه مارس و افزایش کسری تجاری این کشور تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار و افزایش قیمت طلا داشته است.

کسری تجاری آمریکا طی ماه مارس با 43 درصد افزایش به بیش از 51 میلیارد دلار رسیده است که این بالاترین رکورد از اکتبر 2008 میلادی به شمار می رود.

انتشار این آمارها می توان تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را به تاخیر بیندازد. سرمایه گذاران بین المللی اکنون منتظر انتشار گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا هستند.

رئیس فدرال رزررو میناپولیس نیز پیش بینی کرد که بانک مرکزی آمریکا حداقل تا سال آینده نرخ بهره را افزایش نخواهد داد./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد