اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تقویت نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان تقویت صنف است/ حضور اتحادیه های مطرح طلا و جواهر در نمایشگاه اصفهان

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن بیان مطرح بودن نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، از هماهنگی ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه خبر داد.


محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در گفتگو با سایت طلا، نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را یکی از نمایشگاههای مطرح این صنف دانست و گفت: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان از آن نمایشگاههایی است که من به شخصه خیلی علاقه مند به بازدید آن هستم.

وی در مورد عوامل اشتیاق خود برای حضور در این نمایشگاه "نظم و انضباط" این رویداد طلایی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به طور منظم در تقویم سالانه همه نمایشگاهها نوشته شده و هر ساله همه فعالان این صنف می دانند که در روزهای پایانی اردیبهشت، اصفهان میزبان نمایشگاه طلا و جواهر است، و این عامل بسیار مثبتی است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دومین عامل اهمیت نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را تولیدات خوب این استان معرفی کرد و خاطرنشان کرد: اصفهان قطب طلای کشور است و انتظاری از غیر از این نیست که در این شهر یک نمایشگاه خوب و منظم برگزار شود.

کشتی آرای ضمن بیان قبولی کارنامه برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان تصریح کرد: اکثر فعالان اقتصادی طلای کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و حتی برای برای یک روز هم که شده به اصفهان می روند و از این نمایشگاه دیدن می کنند.

وی تقویت این نمایشگاه را عامل مثبتی برای صنف برشمرد و گفت: در هر صورت هم تولیدات طلای اصفهان و هم خود اصفهان برای رشد صنف طلا و جواهر تأثیرگذار است، و باید این نمایشگاه را در دیگر نقاط کشور نیز داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، ضمن انتقاد از برخی موازی کاری ها در این صنف افزود: شایستگی و حق کشورمان در برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر خیلی بیشتر از این حرف هاست و باید این نمایشگاه در سطح بین المللی و قوی برگزار شود.

کشتی آرای تأکید کرد: اتحادیه کشوری که همان کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور است، به عنوان متولی کل صنف در کشور وظیفه دارد با هر مجموعه ای که بخواهد در این زمینه فعالیت کند همکاری داشته باشد، و در نمایشگاه طلا و جواهر امسال اصفهان، این کمیسیون همکاری خوبی برای برگزاری هرچه بهتر آن دارد.

وی در گفتگو با سایت طلا از طرح جدید اتحادیه طلا و جواهر اصفهان و کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در این نمایشگاه خبرداد و افزود: طبق پشنهادی که آقای شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ارائه نمودند، و براساس آن هر اتحادیه ای که در این صنف تأثیر گذار است در غالب پاویون مشترک شرکت خواهد کرد، و کمیسیون کشوری طلا و جواهر از آن استقبال کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مورد حضور مشترک اتحادیه ها در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بحث پاویون مشترک در این نمایشگاه طرح موفقی است که هنگ کنگ سالیان پیش آن را اجرا کرده است، و اتحادیه شهرهای موفق می توانند به صورت رایگان توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار داده و حضور ایشان می تواند پیامد مثبتی را به دنبال داشته باشد.

کشتی آرای تصریح کرد : هم اتحادیه طلا و جواهر تهران و هم کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور ضمن دعوت از همه همکاران برای حضور در این نمایشگاه برای برگزاری هر چه بهتر آن همکاری لازم را انجام خواهد داد، و برای هماهنگی های هرچه بهتر آقای " ابراهیم محمدولی" به عنوان نماینده این اتحادیه و کمیسیون در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان معرفی شده است.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، سنگهای قیمتی و تجهیزات وابسته از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد ./ج


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد