اونس طلا2369.88
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

تلاش جدی اتحادیه طلا و جواهر برای اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گزارشی به معتمدین و امنای بازار طلا از تعطیلی 588 واحد طلافروشی طی سال 93 خبرداد و بر پی گیری این اتحادیه برای اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده تأکیدکرد.


به گزارش سایت طلا، صبح امروز فعالین و معتمدین بازار طلا ضمن حضور در اتحادیه طلا و جواهر تهران و دیدار با رئیس و هیئت مدیره این اتحادیه سال جدید را به ایشان تبریک گفته و از تلاش اتحادیه طلا و جواهر در پیشرفت این صنف تقدیر کردند.

در این دیدار محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح اهم فعالیت های این اتحادیه طی یک سال و نیم گذشته حضور بیش از 750 نفر از اعضاء و فعالین این صنف در اتحادیه طی دو روز گذشته برای تبریک سال نو و پشتیبانی از این اتحادیه را نقطه عطفی در سابقه تاریخی این اتحادیه دانست که موجب دلگرمی و پشتکار بیشتر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر می گردد.

وی با اشاره به رکود اقتصادی در سال گذشته اعلام کرد: در سال 93 طبق آمار مستند این اتحادیه و تحت تأثیر مشکلات ناشی از مالیات برارزش افزوده و به صرفه نبودن فعالیت در این صنف، 588 پرونده به حالت راکد درآمده که بسیار نگران کننده است.

کشتی آرای مهمترین اقدام اتحادیه جدید طلا و جواهر تهران را، پی گیری موضوع مالیات برارزش افزوده عنوان کرد و افزود: در این رابطه جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی مجلس و مرکز پژوهشهای مجلس و سازمان امور مالیاتی کشور تشکیل و در این نشست ها از نظرات ارزنده کارشناسان و همکاران استفاده گردید، که موجب آشنایی و توجیه قانونگذاران با فعالیت و نحوه فروش این صنف شد.

گزارش سایت طلا حاکیست رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن مثبت ارزیابی کردن نتایج این جلسات ابراز امیدواری کرد: با موکول شدن اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده به سال جدید، امسال این قانون از نخستین موضوعات مورد بررسی در مجلس باشد و مامنتظریم با پی گیری هایی که صورت گرفته در این قانون به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی همچنین دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 از شرکت توف نورد توسط اتحادیه طلا و جواهر تهران را در برقراری ارتباط با اتحادیه طلا و جواهر دیگر کشورها بسیار مهم ارزیابی کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار آقایان زرین بخش، قادری، جواهریان، وفادار، معیری، پورجواهریان، حسینی، عزیزیان، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)، و تقدیر و تشکر از اقدامات این اتحادیه به موضوعاتی چون؛ همدلی و همزبانی در اتحادیه و صنف طلا و جواهر، بهره گیری از موقعیت موجود برای حصول نتیجه در موضوع مالیات برارزش افزوده، تقدیر از پیشکسوتان و مسئولین سابق این صنف، لزوم وحدت و یکپارچگی در صنف طلا و جواهر، و برخورد قاطع با متخلفان اندک این صنف اشاره کردند./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد