اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۲۵۰ مرکز عرضه مصنوعات طلای استان بوشهر بازرسی شد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: ۲۵۰ مرکز عرضه مصنوعات طلای استان بوشهر بازرسی شد.


محمدرحیم بهره‌مند ظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح بازرسی از مراکز عرضه مصنوعات طلاجات استان بوشهر اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان استاندارد، نظارت و بازرسی از وضعیت فعالیت اصناف مختلف است.

وی به اجرای طرح بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده مصنوعات طلا در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 250 واحد عرضه‌کننده مصنوعات طلا توسط کارشناسان استاندارد استان بوشهر بازرسی شدند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر اضافه کرد: بازرسی‌ها از ماه گذشته در سطح استان آغاز شده و نظارت دقیق بر این مراکز و شناسایی مصنوعات غیراستاندارد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مصنوعات طلا مشمول استاندارد اجباری هستند و در این طرح، صحت عیار اعلام شده از واحد تولیدی که دارای کد شناسایی و نشان استاندارد بر روی مصنوعات بررسی شد.

بهره‌مند بر لزوم دقت شهروندان در هنگام خرید طلا در مصنوعات شبیه گل یا اسکناس شد و بیان داشت: در این مصنوعات که شبیه گل و یا اسکناس و . . . ساخته می‌شوند طلا استفاده نشده است و ظاهر طلایی دارند و باید دقت مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

وی خواستار توحه به کد شناسایی محصول و نیز قیمت روزانه این‌گونه مصنوعات گرانبها در هنگام خرید شد و اذعان داشت: خریداران باید هنگام خرید فاکتور معتبر از فروشندگان بگیرند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تجهیز این اداره به سیستم عیارسنجی مصنوعات گرانبها خبر داد و افزود: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که عیار اعلام‌شده منظبق با عیار درج شده روی محصولات است.



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد