اونس طلا2367.54
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

اصناف و بازاریان امروز سربازان جهاد اقتصادی هستند

سایت طلا: معاون بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در همایش گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی در بازار تهران گفت: اصناف از اولین گروه ها و پیش قراولان به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی بودند و امروز به عنوان رزمندگان جهاد اقتصادی کشور محسوب می شوند.


به گزارش سایت طلا، همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته آیین نکوداشتی به همت حوزه بسیج اصناف شهید صفار هرندی در سالن آمفی تئاتر مجموعه پارک شهر و با حضور اعضای 18 اتحادیه و بسیج صنوف مختلف و فعالان اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

در این مراسم که فعالین و معتمدین بازار تهران حاضر بودند، "سردار حسینی"، معاون بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و فرمانده قرارگاه قدر و "سرهنگ خسروی" فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ به سخنرانی پرداختند.

سردار حسینی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل(ره) و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای اصناف بیان داشت: اصناف و بازاریان از اولین گروه ها و پیش قراولان به ثمر رساندن پیروزی انقلاب اسلامی بودند و امروز در مقام رزمندگان جهاد اقتصادی کشور به شمار می روند.

وی عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی را دین مداری و برخورداری از رهبری امام خمینی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مقام معظم رهبری راه امام را با همان ایستادگی و صلابت ادامه می دهند و مراسم ویژه ایام دهه فجر، برای شکرگزاری و سپاسگزاری انقلاب اسلامی و این ایام است.

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 36 سال گذشته پرداخت و ابراز داشت: در سالهای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در زمینه اقتصادی به طور کامل به کشورهای دیگر وابسته بودیم و صرفاً فقط واردکننده محسوب می شدیم ولی امروزه یکی از قدرت های بزرگ در منطقه و جهان هستیم.

سرهنگ خسروی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اصناف را خط مقدم تحریمها و نبرد اقتصادی عنوان کرد، و ضمن بیان حضور بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی از تلاش آنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با ارائه گزارشی از اصناف تحت پوشش حوزه اصناف شهید صفار هرندی، از تلاش و پی گیری های "حاج حمید پویا" فرمانده این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم که با استقبال خوب اعضای اتحادیه های تحت پوشش حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی و هیئت مدیره ی این اتحادیه و دیگر اصناف همراه بود، یاد و خاطره شهیدانی از انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد