اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)40,900,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

اتحادیه طلای شمیرانات هیات مدیره خود را شناخت

سایت طلا: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات روز گذشته برگزار شد و کیومرث امیریان با اکثریت آرا به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش سایت طلا : سومین دوره انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات هفته گذشته 28 دیماه برگزار شده بود و روز گذشته انتخابات هیئت مدیره این اتحادیه طی مراسمی در اتاق بازرگانی شمیرانات برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور رئیس اصناف بازرگانی و معاونت مجمع امور صنفی برگزار شد پنج نفر به عنوان هیات مدیره اتحادیه شمیرانات انتخاب و کیومرث امیریان با کسب آراء برتر به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات برگزیده شد.

کیومرث امیریان در گفتگو با سایت طلا، درباره انتخابات اتحادیه شمیرانات گفت : درانتخابات سومین دوره اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات 12 کاندید شرکت کردند که نهایتا 9 نفر مورد تایید قرار گرفتند و بالاخره 5 نفر به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند .

وی اعلام کرد : در این انتخابات که با حضور 200 نفر از اعضاء برگزار شد، اینجانب کیومرث امیریان به عنوان رئیس این اتحادیه، رضا اخوان شریف به عنوان نایب رئیس اتحادیه ، بهزاد شایان بازرس ، رضوان لسانی خزانه دار و مهدی عرفا دبیر اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات انتخاب شدند.

امیریان درباره ی برنامه های آتی این اتحادیه به سایت طلا گفت : نظارت و پی گیری عیارهای استاندارد در میان اعضا تعامل با اداره استاندارد و حل مسائل و مشکلات صنفی و صنعتی همکاران و ارتباط با گمرک برای رفع مشکلات صادرات و واردات تجهیزات ، از مهمترین کارهای این اتحادیه در دوره سوم این هیئت مدیره است .

رئیس اتحادیه شمیرانات ، نظارت دقیق بر عیارها را با دستگاههای لیزری جدید این اتحادیه از دیگر فعالیت این اتحادیه بر شمرد و خاطر نشان کرد :
پی گیری و حل مشکل مالیاتی اعضاء این اتحادیه در دستور کار این اتحادیه قرار دارد و ما درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده که به عنوان قانون درآمده، مذاکرات با مسئولین برای محاسبه و نحوه گرفتن و حل ایرادهای آن همچنان ادامه دارد .

امیریان که نفر ششم اتحادیه کشوری طلا و جواهر نیز هست تاکید کرد :
مسلما این اتحادیه تعامل خوبی را در دوره جدید با اتحادیه کشوری، آقای کشتی آرای و اتحادیه طلای تهران آقای وفادار خواهد داشت و در مسائل کلی با این اتحادیه ها همکاری خواهد داشت .

وی ضمن قدردانی از اعضاء صنف این اتحادیه برای اعتماد به خود اظهار داشت : بار دیگر از حمایت و حضور گرم همکاران و اعضاء اتحادیه شمیرانات در این انتخابات تشکر می کنم و ان شاءالله بتوان با حسن این اعتماد خدمت خوب و قوی به آنان و حل مشکلات کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد