اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات پنجم بهمن برگزار می شود + اسامی کاندیداها

سایت طلا: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات روز یکشنبه 5 بهمن ماه در محل مسجد همت تجریش برگزار خواهد شد.


"کیومرث امیریان" رئیس اتحادیه طلا و جواهرشمیرانات ضمن اعلام این مطلب در گفتگو با سایت طلا گفت: چهارمین دوره انتخابات اتحادیه طلا، جواهر، نقره، سکه و ساعت شهرستان شمیرانات ساعت 9 صبح روز یکشنبه پنجم بهمن ماه در محل مسجد همت تجریش برگزار خواهد شد و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

وی درباره تعداد کاندیداهای این دوره از انتخابات افزود: در این انتخابات 9 نفر به عنوان کاندیدای حائز شرایط در سمت هیأت مدیره ی این اتحادیه، و سه نفر کاندیدای سمت بازرسی این اتحادیه مورد تأیید شورای نظارت بر انتخابات اتاق اصناف قرار گرفتند، که نهایتاً 5 نفر به عنوان هیئت مدیره جدید و یک نفر به عنوان بازرس وارد اتحادیه شمیرانات خواهند شد.

امیریان واجدین شرایط شرکت در انتخابات اتحادیه را در شمیرانات 350 نفر اعلام، و تصریح کرد: این اتحادیه طبق وظیفه ذاتی خود و طبق قوانین اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت، اطلاع رسانی درباره این انتخابات را به تک تک اعضاء از طریق روزنامه، سایتهای اطلاع رسانی و ارسال پیامک انجام داده، و امیدواریم در این انتخابات حضور اعضاء مانند گذشته پرشور و بانشاط انجام گیرد تا شاهد انتخابات خوبی باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، فضای تبلیغات در این انتخابات را خوب توصیف کرد و گفت: داوطلبان و کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در حدود 20 روز است که به صورت گروهی و انفرادی در حال تبلیغات هستند، و شرایط خوبی برای برگزاری این انتخابات فراهم شده است.

وی یاد آور شد برای تسهیل شرکت کنندگان در چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره طلا و جواهر شمیرانات، پارکینگ مجتمع تجاری ارگ به صورت رایگان در خدمت اعضاء این اتحادیه قرارداده شده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، اسامی کاندیداهای هیئت مدیره این اتحادیه به ترتیب الفبا بدین شرح می باشد؛
رضا اخوان شریف
کیومرث امیریان
علیرضا بوستانی
میر امین حسینی اطهر
آرش ساجدی
بهزاد شایان
مهدی عرفا
رضوان لسانی
حمیدرضا یزدی

و همچنین کاندیداهای سمت بازرسی اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات نیز عبارتند از؛
امیراحمد افشاری بقاء
شهرام ایزد پناه
علیرضا برزو

گفتنی است، شهرستان شمیرانات طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 82 از تهران جدا شد و بر همین اساس اتحادیه طلا و جواهر شمیرات هم از این سال به صورت مستقل از اتحادیه تهران به فعالیت مشغول است./ج


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد