نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود+ عکس

نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

خبر را برای من بخوان

نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.

منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

برچسب ها :